mandag den 29. april 2013

Den første gang på blokken....nej bloggen.

Jeg sidder her med hovedet fyldt til randen af tanker om digitale medier og pædagogik. Som deltidstuderende, når jeg ikke lige er at finde i Outrup børnehave, er jeg ved at lære nye tilgange til digitale medier med henblik på at videreformidle til kollegaer.

I diplomstudiet med det mundrette navn: " Mediepædagogisk, udvikling og vejledning i daginstitutioner" bliver der ca. fyldt nyt på en gang i ugen plus, hvad vi lige arbejder med i selvstudie.

I dag handlede det om at lave en blog, og jeg har valgt at lave et reflekssionsrum over studiet, hvordan vi kan arbejde i børnehaven med mediet og hvordan vi kan komme godt i gang ( måske ændre denne hensigt sig i løbet af forløbet)

Undervejs får jeg inspiration til apps, hvordan ipads kan bruges, men i lige så høj grad til hvordan man kan understøtte den daglige pædagogik med de digitale medier, og hvilken teori man kan underbygge denne praksis med.

Her på bloggen vil læseren kunne finde følge ( hvis de ikke bliver for løbske) mine tanke og reflekssioner over studiet.Ligeledes er tanken at bloggen skal fungere som inspiration for kollegaer, forældre og hvem der ellers kommer forbi.

Velkommen til min Blog.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar